Genom enkätundersökningar utvecklar S-gruppen sin affärsverksamhet så att den bättre tillgodoser kundernas behov. Enkätundersökningar gör det möjligt för kunderna att göra sin röst hörd, så att kunderna är i centrum för vår utveckling.
Genom enkäter vill vi förstå våra kunders upplevelser, preferenser och förväntningar inom olika teman. Enkätundersökningar används till exempel för att förbättra tjänster och produkter samt för att utveckla nya produkter och tjänster. Genom kundnöjdhetsmätningar strävar vi ständigt efter att förbättra kundupplevelsen på våra verksamhetsställen och i fråga om tjänsterna. Våra kunders åsikter är mycket värdefulla för oss. Genom att svara kan du påverka S-gruppens framtida utveckling.
Om du har frågor eller kommentarer om våra enkäter, ta kontakt per e-post på tutkimukset.s-ryhma@sok.fi. Ange i ditt meddelande vilken enkät din kommentar gäller. Om du vill ge respons om servicen på ett verksamhetsställe, göra en reklamation eller till exempel ställa frågor om en produkt eller tjänst, skicka ett meddelande via S-kanava så vidarebefordras responsen direkt till rätt person Responsblankett – S-kanava. Om du vill framföra önskemål om sortimentet går det att lämna produktönskemål till S-market och vissa Sale-butiker på webbplatsen Sinuntoive.