Tutkimuskyselyiden avulla S-ryhmä kehittää liiketoimintaansa vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden tarpeita. Tutkimuskyselyt tuovat asiakkaiden äänen kuuluville, jotta asiakkaat olisivat kehittämisemme keskiössä.
Kyselyillä haluamme ymmärtää asiakkaidemme kokemuksia, mieltymyksiä ja odotuksia eri teemoista. Tutkimuskyselyitä hyödynnetään esimerkiksi palveluiden ja tuotteiden parantamiseen sekä uusien tuotteiden ja palveluiden kehittämiseen. Asiakastyytyväisyysmittausten avulla pyrimme jatkuvasti parantamaan asiakaskokemusta toimipisteissämme ja palveluiden osalta. Asiakkaidemme mielipiteet ovat meille erittäin arvokkaita. Vastaamalla voit vaikuttaa S-ryhmän tulevaan kehitykseen.
Jos sinulla on kysyttävää tai kommentteja kyselyihin liittyen, otathan yhteyttä osoitteeseen tutkimukset.s-ryhma@sok.fi. Mainitse viestissäsi mihin kyselyyn kommenttisi liittyy. Mikäli haluat antaa palautetta toimipaikan palvelusta, tehdä reklamaation tai esimerkiksi kysyä jostain tuotteesta tai palvelusta, lähetä viestisi S-kanavan kautta, niin palaute ohjautuu suoraan oikealle taholle Palautelomake – S-kanava. Jos asiasi koskee valikoimatoiveita, toiveita S-marketin ja joidenkin Sale-myymälöiden valikoimiin liittyen voit jättää Sinuntoive -sivustolla.