28.05.2024 | Tietosuoja
Lähetämme asiakasomistajille sähköpostiviestejä, joissa pyydämme sinua vahvistamaan meille antamasi sähköpostiosoitteen, jos et sitä jo ole tehnyt. Nämä sähköpostiviestit eivät ole kalasteluviestejä.
Pyydämme asiakasomistajia vahvistamaan meille antamansa sähköpostiosoitteen. Osoitteen vahvistamisella varmistumme siitä, että tiedoissasi S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisterissä oleva sähköpostiosoite on oikein ja sinulla on pääsy tähän sähköpostiin. Osoitteen vahvistamisesta on hyötyä asiakkaalle: vahvistetuilla sähköposteilla varmistamme sen, että henkilökohtaiset tiedotteet ja asiakasviestit varmasti tavoittavat oikean henkilön. Voimme myös jatkossa tarjota parempaa asiakaspalvelua, kun asiakkaan on mahdollista asioida kanssamme lähettämällä viestejä vahvistetusta sähköpostiosoitteesta, tai vastata meille vahvistettuun osoitteeseen lähetettyyn viestiin.
Voit vahvistaa sähköpostiosoitteesi joko S-mobiilissa tai kirjautumalla Omalle S-kanavalle osoitteessa www.s-kanava.fi/kirjaudu. Osoitteen vahvistamisen löydät S-mobiilista Minä-osiosta kohdasta Omat tiedot. Omalla S-kanavalla löydät sen Omat tiedot/Asiakastiedot ja taloutesi tiedot -välilehdeltä. Näet palveluissa meille antamasi sähköpostiosoitteen ja voit myös muuttaa sitä. Jos osoitetta ei ole vahvistettu, sinua pyydetään se tekemään klikkaamalla Vahvista-painiketta. Painikkeen klikkaaminen lähettää antamaasi sähköpostiosoitteeseen vahvistuskoodin. Kirjoita se koodille tarkoitettuun kenttään. Voit samalla halutessasi antaa markkinointiluvat sähköpostiin ja mobiiliin päätelaitteeseen. Omalla S-kanavalla sinun on mahdollista laajemminkin ohjata asiakastietojesi käyttämistä antamalla erilaisia kieltotietoja.
Vahvistuspyyntöviestit eivät ole tietojen kalastelua. Emme koskaan lähetä vahvistuskoodia asiakkaalle siinä viestissä, jossa asiakasta pyydetään vahvistamaan osoitteensa. Saat vahvistuskoodin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen vasta sitä pyytämällä (klikkaamalla Vahvista-painiketta) kirjauduttuasi S-mobiiliin tai Omalle S-kanavalle. Emme myöskään pyydä sinua antamaan osoitetta vahvistaessasi mitään henkilötietoja, ainoastaan syöttämään sinulle lähetetyn vahvistuskoodin. Vahvistuskoodi on voimassa vain määräajan. Jos et heti saa sähköpostiisi vahvistuskoodia, tarkasta myös roskaposti- ja mainospostikansiot. Viesti voi olla ohjautunut sinne.
Sähköpostiosoitteiden vahvistaminen ei välttämättä onnistu kaikille sähköpostiosoitteille. Esim. @iki.fi -päätteiset osoitteet ovat tällaisia. Jos osoitteen vahvistaminen ei onnistu, voit tällöin antaa meille toisen sähköpostiosoitteen. Osoitteen vahvistaminen ei ole välttämätöntä. Emme kuitenkaan jatkossa lähetä esim. bonustiedotteita vahvistamattomiin sähköpostiosoitteisiin.