Tietosuoja
  • ASIAKKAANA
  • Osuuskaupat
  • TÖISSÄ MEILLÄ
  • YHTEISTYÖKUMPPANINA
  • OIKEUTESI
  • UKK
  • FI
  • SV
  • EN

Mitä tietoja keräämme ja mihin niitä käytämme? / S-Etukorttiasiakkaana / Miten korjaat virheelliset tiedot?

Miten korjaat virheelliset tiedot?

Osaa tiedoistasi voit päivittää myös kirjautumalla S-käyttäjätilille osoitteessa S-käyttäjatili.fi tai S-mobiilissa.

Voit päivittää henkilötietojasi asiakasomistajapalvelussa (lähes kaikissa Prismoissa ja Sokoksissa), lähettämällä viestin palautelomakkeella (valitse aiheeksi asiakasomistajuus, S-Etukortti ja Bonus) tai soittamalla S-ryhmän asiakasomistajapalveluun puh. 010 76 5858 (ma-to 9-20 ja pe 9-18, puhelun hinta 0,084 €/min). Osaa tiedoistasi voit päivittää myös kirjautumalla S-käyttäjätilille osoitteessa S-käyttäjatili.fi.

Saamme tiedon osoitteenmuutoksista ja nimenmuutoksista suoraan väestötietojärjestelmästä, mikäli olet ilmoittanut muutoksesta sinne, eikä sinulla ole väestötietojärjestelmässä asiakasrekisterin päivityskieltoa tai muuta päivityksen estävää kieltoa.

ASIAKASPALVELU

ASIAKASOMISTAJUUS

Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@sok.fi

Palautetta tietosuojasivuista voi antaa: tietosuojavastaava@sok.fi.

Evästeinformaatio

S-ryhmän yhteystiedot

S-kanava.fi

Osuuskaupat