Hotellivaraukseen yleensä liitetään sähköpostiosoite, jota käytämme tarvittaessa yhteydenottoihin. Voimme myös pyytää palautetta yöpymisestäsi. Kysely lähetetään automaattisesti varaukseen merkittyyn sähköpostiosoitteeseen. Asiakaspalautteiden perusteella parannamme palvelujamme.
Toisinaan tapahtuu tilanne, että saat asiakaspalvelukyselyn, vaikka et olisi hetkeen yöpynyt hotellissamme. Tällöin olet mahdollisesti joskus varannut yöpymisen toisen puolesta ja tässä yhteydessä sähköpostiosoitteesi on yhdistynyt toisen henkilön tietoihin esimerkiksi varausvahvistuksen lähettämistä varten. Toinen asiakkaamme on myös voinut kirjoittaa oman sähköpostiosoitteensa väärin varauksen yhteydessä. Ota virhetilanteissa yhteyttä tietosuoja.mara@sok.fi ja korjaamme tietosi oikeiksi.