Käytämme kerättyjä asiakastietoja asiakasomistajien hyödyksi tuottamalla tietojen avulla palveluja ja etuja.
Asiakasomistaja hyötyy asiakastietojen käyttämisestä Bonuksen, maksutapaedun ja ylijäämänpalautuksen lisäksi myös mm. paremmin hänen tarpeitaan vastaavina valikoimina, palvelutarjontana ja toimipaikkaverkostona sekä osuvana markkinointina ja viestintänä.
Tietoja käytetään myös erilaisten asiakasomistajille tarkoitettujen hyötypalvelujen tuottamiseen. Omat ostot -palvelussa voit tarkastella omia ostojasi visualisoituna eri tavoin ja seurata esimerkiksi ostojesi kotimaisuusastetta tai hiilijalanjälkeä.
Saat lisää tietoa S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisteriin kerättävistä tiedoista ja niiden käyttötarkoituksista tältä tietosuojasivustolta sekä S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisterin tietosuojaselosteesta.