S-ryhmälle annetun suoramarkkinointiluvan, joka koskee myös hotellien ja ravintoloidemme suoramarkkinointia, voi peruuttaa usealla tavalla.
- Voit poistaa antamasi suoramarkkinointisuostumuksen kirjautumalla Omalle S-kanavalle
- Asioimalla asiakasomistajapalvelussa (lähes kaikissa Prismoissa ja Sokoksissa)
- Lähettämällä pyynnön suoramarkkinointiluvan peruuttamisesta palautelomakkeella (valitse aiheeksi asiakasomistajuus, S-Etukortti ja Bonus)
- Soittamalla S-ryhmän asiakasomistajapalveluun puh. 010 76 5858 (ma–pe klo 9–16, puhelun hinta 0,084 €/min) tai
- Lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakkuus@sok.fi.
Uutiskirjetilauksen tai markkinointiviestin voi peruuttaa uutiskirjeen lopussa olevasta linkistä. Hotellin henkilökunnalla ei ole mahdollisuutta peruuttaa tilaamiasi uutiskirjeitä, sillä emme hallitse uutiskirjeiden tilaustietoa hotellien varausjärjestelmässä.