Group 6 Dataskydd
  • Som Kund
  • Handelslagen
  • Som Anställd
  • Som Samarbetspartner
  • Aktuellt
  • Vanliga frågor
  • FI
  • SV
  • EN

Vad ska jag göra om det finns fel i mina kunduppgifter?

Vissa personuppgifter kan du uppdatera själv genom att logga in i Oma S-kanava. Du kan också besöka ägarkundstjänsten (i nästan alla Prisma- och Sokos-affärer), skicka ett meddelande med responsblankett (välj ämnet Ägarkundsrelationen, S-förmånskortet och Bonus), ringa till S-gruppens ägarkundstjänst på tfn 010 76 5859 (må–fr 9-16, samtalets pris 0,084 €/min.) eller skicka e-post direkt till den personuppgiftsansvarige på adressen tietosuoja.asiakkuus@sok.fi.

KUNDTJÄNST

BLI ÄGARKUND

 

Group 6

E-postadresser i S-gruppen finns i formuläret förnamn.släktnamn@sok.fi

För respons på vår dataskyddswebbplats kontakt tietosuojavastaava@sok.fi.

 

Sök

Information om cookies

Kontaktuppgifter

S-kanava.fi

Regionhandelslagen