Group 6 Dataskydd
  • Som Kund
  • Handelslagen
  • Som Anställd
  • Som Samarbetspartner
  • Aktuellt
  • Vanliga frågor
  • FI
  • SV
  • EN

Vart ska jag meddela om det finns fel i mina uppgifter?

När du kommer till vårt hotell ska du kontrollera i den förhandsifyllda resandeanmälan att de uppgifter som vi har stämmer. Om dina uppgifter har ändrats ska du berätta det för personalen i receptionen, så korrigerar vi dina uppgifter.

Om du är ägarkund eller S-Card-stamkund och har gjort din bokning som inloggad användare på webbplatsen www.sokoshotels.fi, får vi dina kontaktuppgifter från ägarkunds- eller S-Card-systemet. Vi får automatiskt information om ägarkunders adressändringar från Befolkningsregistercentralen, om du inte har förbjudit denna uppdateringstjänst.  Dina uppdaterade adressuppgifter används i samband med din nästa bokning.

KUNDTJÄNST

BLI ÄGARKUND

 

Group 6

E-postadresser i S-gruppen finns i formuläret förnamn.släktnamn@sok.fi

För respons på vår dataskyddswebbplats kontakt tietosuojavastaava@sok.fi.

 

Sök

Information om cookies

Kontaktuppgifter

S-kanava.fi

Regionhandelslagen