Group 6 Dataskydd
  • Som Kund
  • Handelslagen
  • Som Anställd
  • Som Samarbetspartner
  • Aktuellt
  • Vanliga frågor
  • FI
  • SV
  • EN

Vilka uppgifter samlar vi in och vad använder vi dem till? / Som S-Förmånskortskund / Hur kan man korrigera felaktiga uppgifter?

Hur kan man korrigera felaktiga uppgifter?

Du kan uppdatera dina personuppgifter genom att besöka ägarkundstjänsten (i nästan alla Prisma- och Sokos-affärer), skicka ett meddelande med responsblankett (välj ämnet Ägarkundsrelationen, S-förmånskortet och Bonus), ringa till S-gruppens ägarkundstjänst på tfn 010 76 5859 (må–to kl. 9–20 och fr 9-18, samtalets pris 0,084 €/min.) eller genom att skicka e-post till adressen tietosuoja.asiakkuus@sok.fi. Du kan också uppdatera en del av dina uppgifter genom att logga in i Oma S-kanava på adressen www.s-kanava.fi/kirjaudu.

Vi får information om adress- och namnändringar direkt från befolkningsdatasystemet, om du har meddelat om ändringen dit och inte har förbjudit uppdatering av kundregister via befolkningsdatasystemet.

KUNDTJÄNST

BLI ÄGARKUND

 

Group 6

E-postadresser i S-gruppen finns i formuläret förnamn.släktnamn@sok.fi

För respons på vår dataskyddswebbplats kontakt tietosuojavastaava@sok.fi.

 

Sök

Information om cookies

Kontaktuppgifter

S-kanava.fi

Regionhandelslagen