(in Finnish)Voit jättää toimipaikoissamme asiakaspalautetta palautelaatikkoon tai olla meihin yhteydessä sähköpostilla. Tällä sivulla kerrotaan, miten käytämme henkilötietoja yksittäisessä toimipaikassa annetun asiakaspalautteen käsittelyä ja palautteeseen vastaamista varten. Hävitämme palautteen, kun siihen liittyvä asia on loppuun käsitelty.Kerromme sivulla myös oikeuksistasi rekisteröitynä ja miten voit käyttää oikeuksiasi asiakaspalautteeseen liittyen.Jos jätät palautetta verkkosivujemme tai S-mobiilin kautta, voit tutustua S-ryhmän palautteen käsittelyyn S-ryhmän asiakaspalvelusivulla.
Rekisterinpitäjän tiedot
Henkilötietojen käsittelystä vastaa kyseinen osuuskauppa, jonka toimipaikkaan palaute annetaan. Löydät osuuskauppojemme eli rekisterinpitäjien yhteystiedot tältä sivulta.Henkilötietojesi käyttötarkoitukset
Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus on toimipaikkaan paperilomakkeella tai sähköpostitse jätettyyn palautteeseen vastaaminen ja mahdollinen lisätietojen pyytäminen asian selvittämiseksi. Palautetta voi jättää myös nimettömänä antamatta yhteystietojaan.Tiedot, joita keräämme sinusta ja mistä tiedot saamme
Jos haluat saada vastauksen antamaasi asiakaspalautteeseen, tarvitsemme sinulta yhteystietosi, josta tavoitamme sinut. Yhteystietoja ovat esimerkiksi- nimi
- puhelinnumero
- sähköpostiosoite
- lähiosoite
- postinumero
- postitoimipaikka