Dataskydd
  • Som Kund
  • Handelslagen
  • Som Anställd
  • Som Samarbetspartner
  • DINA RÄTTIGHETER
  • Vanliga frågor
  • FI
  • SV
  • EN

Vilka uppgifter samlar vi in och vad använder vi dem till? / Som S-Förmånskortskund / Hur kan man korrigera felaktiga uppgifter?

Hur kan man korrigera felaktiga uppgifter?

Du kan uppdatera en del av dina personuppgifter genom att logga in på S-konto på adressen S-käyttäjätili.fi eller i appen S-mobil. Du kan också besöka ägarkundstjänsten (i nästan alla Prisma- och Sokos-affärer), skicka ett meddelande med responsblankett (välj ämnet Ägarkundsrelationen, S-förmånskortet och Bonus) eller ringa till S-gruppens ägarkundstjänst på tfn 010 76 5859 (må–to kl. 9–20 och fr 9-18, samtalets pris 0,084 €/min.).

Vi får information om adress- och namnändringar direkt från befolkningsdatasystemet, om du har meddelat om ändringen dit och inte har förbjudit uppdatering av kundregister via befolkningsdatasystemet.

KUNDTJÄNST

BLI ÄGARKUND

 

E-postadresser i S-gruppen finns i formuläret förnamn.släktnamn@sok.fi

För respons på vår dataskyddswebbplats kontakt tietosuojavastaava@sok.fi.

 

Sök

Information om cookies

Kontaktuppgifter

S-kanava.fi

Regionhandelslagen