Dataskydd
  • Som Kund
  • Handelslagen
  • Som Anställd
  • Som Samarbetspartner
  • DINA RÄTTIGHETER
  • Vanliga frågor
  • FI
  • SV
  • EN

Du kan korrigera felaktiga uppgifter

Du kan uppdatera dina personuppgifter genom att besöka ägarkundstjänsten (i nästan alla Prisma- och Sokos-affärer), skicka ett meddelande med responsblankett (välj ämnet Ägarkundsrelationen, S-förmånskortet och Bonus) eller ringa till S-gruppens ägarkundstjänst på tfn 010 76 5859 (må–fr 9-16, samtalets pris 0,084 €/min.). Du kan också uppdatera en del av dina uppgifter genom att logga in i S-användarkonto på adressen s-användarkonto.fi.

Vi får information om adress- och namnändringar direkt från befolkningsdatasystemet, om du har meddelat om ändringen dit och inte har förbjudit uppdatering av kundregister via befolkningsdatasystemet.

KUNDTJÄNST

BLI ÄGARKUND

 

E-postadresser i S-gruppen finns i formuläret förnamn.släktnamn@sok.fi

För respons på vår dataskyddswebbplats kontakt tietosuojavastaava@sok.fi.

 

Sök

Information om cookies

Kontaktuppgifter

S-kanava.fi

Regionhandelslagen