Dataskydd
  • Som Kund
  • Handelslagen
  • Som Anställd
  • Som Samarbetspartner
  • DINA RÄTTIGHETER
  • Vanliga frågor
  • FI
  • SV
  • EN

Hur kan jag förbjuda behandling av specifika köpuppgifter?

Du kan förbjuda insamling och användning av specifik information på produktnivå om dina inköp. Du kan meddela om ett förbud

  • genom att logga in i S-användarkonto på adressen s-användarkonto.fi.
    och själv lägga till ett förbud i dina uppgifter
  • genom att logga in i S-mobil
  • genom att besöka ägarkundstjänsten (i nästan alla Prisma- och Sokos-affärer)
  • genom att skicka en begäran om ett förbud med responsblanketten (välj ämnet Ägarkundsrelationen, S-förmånskortet och Bonus) eller
  • genom att ringa till S-gruppens ägarkundstjänst på tfn 010 76 5859 (må–fr 9-16, samtalets pris 0,084 €/min.)

Observera att ett förbud innebär att du inte längre kan använda nyttotjänster som kräver specifika köpuppgifter, såsom tjänsten Mina köp.

KUNDTJÄNST

BLI ÄGARKUND

 

E-postadresser i S-gruppen finns i formuläret förnamn.släktnamn@sok.fi

För respons på vår dataskyddswebbplats kontakt tietosuojavastaava@sok.fi.

 

Sök

Information om cookies

Kontaktuppgifter

S-kanava.fi

Regionhandelslagen