Dataskydd
  • Som Kund
  • Handelslagen
  • Som Anställd
  • Som Samarbetspartner
  • DINA RÄTTIGHETER
  • Vanliga frågor
  • FI
  • SV
  • EN

Hur kan jag förbjuda marknadsföring?

Ett tillstånd för direktmarknadsföring som getts till S-gruppen, och som även gäller direktmarknadsföring från våra hotell och restauranger, kan dras tillbaka på flera sätt.

  • Du kan dra tillbaka ett samtycke till direktmarknadsföring som du gett genom att logga in i Oma S-kanava
  • Genom att besöka ägarkundstjänsten (i nästan alla Prisma- och Sokos-affärer)
  • Genom att skicka en begäran om annullering av samtycke till direktmarknadsföring med responsblanketten (välj ämnet Asiakasomistajuus, S-Etukortti ja Bonus)
  • Genom att ringa till S-gruppens ägarkundstjänst på tfn 010 76 5858 (mån–fre kl. 8–20, samtalets pris 0,084 €/min.) eller
  • Genom att skicka e-post till adressen asiakkuus@sok.fi.

Prenumerationer på nyhetsbrev eller marknadsföringsmeddelanden kan annulleras genom en länk i slutet av nyhetsbrevet. Hotellens personal har inte möjlighet att annullera prenumerationer på nyhetsbrev, eftersom vi inte behandlar uppgifter om prenumerationer på nyhetsbrev i hotellens bokningssystem.

KUNDTJÄNST

BLI ÄGARKUND

 

E-postadresser i S-gruppen finns i formuläret förnamn.släktnamn@sok.fi

För respons på vår dataskyddswebbplats kontakt tietosuojavastaava@sok.fi.

 

Sök

Information om cookies

Kontaktuppgifter

S-kanava.fi

Regionhandelslagen