Dataskydd
  • Som Kund
  • Handelslagen
  • Som Anställd
  • Som Samarbetspartner
  • DINA RÄTTIGHETER
  • Vanliga frågor
  • FI
  • SV
  • EN

Vart ska jag meddela om mitt namn eller min adress ändras?

Om du gör en officiell adressändring hos magistraten och inte har förbjudit uppdatering av kundregister via befolkningsdatasystemet, får vi automatiskt information om din ändrade adress från befolkningsdatasystemet. Om du har förbjudit uppdatering av kundregister via befolkningsdatasystemet kan du meddela din nya adress till oss genom att besöka ägarkundtjänsten (i nästan alla Prisma- och Sokos-affärer, var beredd på att bevisa din identitet) eller ringa till S-gruppens ägarkundstjänst på tfn 010 76 5859 (må–fr 9-16, samtalets pris 0,084 €/min.). 

KUNDTJÄNST

BLI ÄGARKUND

 

E-postadresser i S-gruppen finns i formuläret förnamn.släktnamn@sok.fi

För respons på vår dataskyddswebbplats kontakt tietosuojavastaava@sok.fi.

 

Sök

Information om cookies

Kontaktuppgifter

S-kanava.fi

Regionhandelslagen