Ett tillstånd för direktmarknadsföring som getts till S-gruppen, och som även gäller direktmarknadsföring från våra hotell och restauranger, kan dras tillbaka på flera sätt.
- Du kan dra tillbaka ett samtycke till direktmarknadsföring som du gett genom att logga in i Oma S-kanava
- Genom att besöka ägarkundstjänsten (i nästan alla Prisma- och Sokos-affärer)
- Genom att skicka en begäran om annullering av samtycke till direktmarknadsföring med responsblanketten (välj ämnet Asiakasomistajuus, S-Etukortti ja Bonus)
- Genom att ringa till S-gruppens ägarkundstjänst på tfn 010 76 5858 (mån–fre kl. 8–20, samtalets pris 0,084 €/min.) eller
- Genom att skicka e-post till adressen asiakkuus@sok.fi.
Prenumerationer på nyhetsbrev eller marknadsföringsmeddelanden kan annulleras genom en länk i slutet av nyhetsbrevet. Hotellens personal har inte möjlighet att annullera prenumerationer på nyhetsbrev, eftersom vi inte behandlar uppgifter om prenumerationer på nyhetsbrev i hotellens bokningssystem.