S-Business Oy tarjoaa palveluja yritysasiakkailleen S-Business-maksuaikakortin avulla, joka käy maksuvälineenä yli 1600 S-ryhmän toimipaikassa ympäri Suomen.Käytämme henkilötietojasi palvelun tuottamiseen (esimerkiksi kortin tilaaminen, laskutus) sekä asiakasviestintään. Lisäksi asiakasrekisterissämme olevia tietoja voidaan käsitellä S-ryhmään kulloinkin kuuluvien yhteisöjen sekä yhteistyökumppaneiden markkinointitoimenpiteitä ja asiakasviestintää varten.Lähetämme asiakkaillemme S-Business-etuihin tai uusiin toiminnallisuuksiin liittyvää asiakasviestintää sekä sähköistä markkinointia (sähköposti tai mobiili) kulloinkin voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti. Voimme esimerkiksi lähettää sähköpostitse tietoa kortin uusista toiminnallisuuksista ja kortin käyttömahdollisuuksista S-ryhmän toimipaikoissa.Tietosuojaan, virheellisten tietojen korjaamiseen tai suoramarkkinointikieltoihin liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä S-Business-asiakaspalveluun s-business@sok.fi. Voit lukea lisää henkilötietojemme käsittelystä S-Business Oy:n tietosuojaselosteesta.
S-Business-asiakkaana
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Alla löydät vastauksia meiltä useimmiten kysyttyihin kysymyksiin koskien S-Business asiakkaan tietosuojaa. Jos mielessäsi on kysymys, johon et löydä vastausta, tai haluat antaa palautetta tietosuojasivuistamme, ota yhteyttä tietosuojavastaava@sok.fi.S-Business asiakkaat
Mitä tietoja minusta kerätään?
Mitä tietoja minusta kerätään?
Keräämme asiakkaistamme seuraavia tietoja:
- nimi ja yhteystiedot (esim. puhelinnumero, sähköpostiosoite, kortin toimitusosoite, laskutusosoite)
- äidinkieli
- mahdollinen markkinointikielto
- auton rekisterinumero polttoainelaskutuksessa
- ostotapahtumat
- chat-keskustelut
Mihin ilmoitan, jos tiedoissani on virheitä?
Mihin ilmoitan, jos tiedoissani on virheitä?
Voit olla yhteydessä S-Business -asiakaspalveluun osoitteeseen s-business@sok.fi.
Mihin henkilötietojani käytetään?
Mihin henkilötietojani käytetään?
Käytämme henkilötietojasi palvelun tuottamiseen (esimerkiksi S-Business-kortin tilaaminen, laskutus) sekä asiakasviestintään. Lisäksi asiakasrekisterissämme olevia tietoja voidaan käsitellä S-ryhmään kulloinkin kuuluvien yhteisöjen sekä yhteistyökumppaneiden markkinointitarkoituksiin.
Miksi saan teiltä markkinointia työsähköpostiini?
Miksi saan teiltä markkinointia työsähköpostiini?
Voimme lähettää asiakkaillemme S-Business -etuihin tai uusiin toiminnallisuuksiin liittyvää asiakasviestintää sekä sähköistä markkinointia (sähköposti tai mobiili). Voimme esimerkiksi lähettää sähköpostitse tietoa kortin uusista toiminnallisuuksista ja kortin käyttömahdollisuuksista S-ryhmän toimipaikoissa.
Miten voin kieltää markkinoinnin?
Miten voin kieltää markkinoinnin?
Suoramarkkinointikiellon voit tehdä ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme s-business@sok.fi.