Tietosi S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisterissä
Oletko käyttänyt S-Etukorttia tai tilannut meiltä uutiskirjeen sähköpostiisi? Oletko kirjautunut S-käyttäjätilillesi tilataksesi ruokaa kotiin robokuljetuksella? Käytätkö S-mobiilia? S-ryhmän asiakasomistajajärjestelmän tarkoituksena on toteuttaa S-ryhmän perustehtävää – tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajillemme. Jotta onnistumme tässä, tarvitsemme tietoja asiakkaistamme. Sinusta on tietoja S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisterissä, jos
- olet osuuskaupan asiakasomistaja eli jäsen
- kuulut asiakasomistajatalouteen tai
- olet ottanut käyttöösi jonkun digipalvelumme, kuten esimerkiksi tunnistuspalvelun, antanut asiakaspalautetta tai tehnyt ostoksia verkkokaupoissamme.
Miten tarkastan omat tietoni?
Voit tarkastella, tulostaa ja tallentaa S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisterissä olevia tietojasi kätevästi kirjautumalla S-käyttäjätilillesi. S-käyttäjätilillä voit tilata ja ladata rekisteriotteen esimerkiksi asiakasomistajuutesi perustiedoista, omista ostotiedoistasi ja asiakasryhmittelyistä. Löydät tallennetut tietosi kohdasta Omat tiedot/Rekisteritiedot. Henkilötietojen tarkastaminen edellyttää vahvaa tunnistautumista pankkitunnuksilla.Kopion meillä sinusta olevista tiedoista voit myös tilata tekemällä pyynnön vahvasti tunnistautuneena rekisteriotelomakkeellamme, tai lähettämällä viestin palautelomakkeella (valitse aiheeksi asiakasomistajuus, S-Etukortti ja Bonus).Pidä tietosi ajan tasallaPystyt myös päivittämään henkilötietojasi S-käyttäjätililläsi, S-mobiilissa sekä asiakasomistajapalvelussa (lähes kaikissa Prismoissa ja Sokoksissa), lähettämällä viestin palautelomakkeella (valitse aiheeksi asiakasomistajuus, S-Etukortti ja Bonus) tai soittamalla S-ryhmän asiakasomistajapalveluun puh. 010 76 5858. Saamme tiedon osoitteenmuutoksista ja nimenmuutoksista suoraan väestötietojärjestelmästä, mikäli olet ilmoittanut muutoksesta sinne, eikä sinulla ole väestötietojärjestelmässä asiakasrekisterin päivityskieltoa tai muuta päivityksen estävää kieltoa.
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Alla löydät vastauksia meiltä useimmiten kysyttyihin kysymyksiin koskien S-Etukorttiasiakkaan tietosuojaa. Jos mielessäsi on kysymys, johon et löydä vastausta, tai haluat antaa palautetta tietosuojasivuistamme, ota yhteyttä tietosuojavastaava@sok.fi.S-Etukorttiasiakkaat
Lue lisää
S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisteri
Tutustu tarkemmin S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisteriin.Kerää ja skannaa -käyttöehdot ja tietosuojainformaatio
Tutustu Kerää ja skannaa -palveluun.Tutkimuskyselyt
Tutkimuskyselyiden avulla S-ryhmä kehittää liiketoimintaansa vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden tarpeita. Tutkimuskyselyt tuovat asiakkaiden äänen kuuluville, jotta asiakkaat olisivat kehittämisemme keskiössä. Lue lisää tutkimuskyselyistä.Mainonnan kohdentaminen S-ryhmän ja S-Pankin ulkoisissa kanavissa
Antaessasi suostumuksesi mainonnan kohdentamiseen S-ryhmän ja S-Pankin ulkoisissa kanavissa, voit nähdä S-ryhmän ja S-Pankin kohdennettua mainontaa esimerkiksi lukiessasi verkkolehteä tai selatessasi sosiaalisen median palvelua. Lue lisää mainonnan kohdentamisesta S-ryhmän ja S-Pankin ulkoisissa kanavissa.S-mobiili
Tutustu tarkemmin S-mobiilin tietosuojaan.
