Tutkimuskyselyt S-ryhmässä
Tutkimuskyselyiden avulla S-ryhmä kehittää liiketoimintaansa vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden tarpeita. Tutkimuskyselyt tuovat asiakkaiden äänen kuuluville, jotta asiakkaat olisivat kehittämisemme keskiössä. Kyselyillä haluamme ymmärtää asiakkaidemme kokemuksia, mieltymyksiä ja odotuksia eri teemoista. Tutkimuskyselyitä hyödynnetään esimerkiksi palveluiden ja tuotteiden parantamiseen sekä uusien tuotteiden ja palveluiden kehittämiseen. Asiakastyytyväisyysmittausten avulla pyrimme jatkuvasti parantamaan asiakaskokemusta toimipisteissämme ja palveluiden osalta. Asiakkaidemme mielipiteet ovat meille erittäin arvokkaita. Vastaamalla voit vaikuttaa S-ryhmän tulevaan kehitykseen. Voimme joidenkin tutkimuskyselyiden yhteydessä yhdistää annetut vastaukset asiakastietoihin, kuten asiakasluokitteluihin tai ostotietoihin, palveluiden kehittämistä varten. Vastausten yhdistäminen asiakastietoihin auttaa meitä ymmärtämään vastauksia paremmin. Jos vastaukset ja asiakastiedot voidaan yhdistää toisiinsa, kerromme asiasta tutkimuskyselyn kutsussa. Käsittely perustuu oikeutettuun etuumme, ja voit vastustaa käsittelyä ottamalla yhteyttä meihin sähköpostitse osoitteeseen tutkimuskyselykielto@sok.fi. Tutkimuskyselyyn annettuja vastauksia analysoidaan raportteina, joista ei ilmene vastaajien henkilöllisyys. Vastauksia säilytetään kahden vuoden ajan. Jos et halua vastaanottaa tutkimuskutsuja S-ryhmältä, voit asettaa tutkimuskyselyjen kiellon S-käyttäjätilin tai S-mobiilin viestintäasetuksissa tai sähköpostitse osoitteeseen tutkimuskyselykielto@sok.fi. Sisällytäthän viestiisi nimesi ja 10 merkin pituisen jäsen-/asiointinumerosi, jonka löydät S-Etukortistasi osuuskauppasi nimen yhteydestä. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä ja oikeuksistasi saat S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisterin tietosuojaselosteelta osoitteesta www.tietosuoja.s-ryhma.fi/s-ryhman-asiakasomistaja-ja-asiakasrekisteri.Jos sinulla on kysyttävää tai kommentteja kyselyihin liittyen, otathan yhteyttä osoitteeseen tutkimukset.s-ryhma@sok.fi. Mainitse viestissäsi mihin kyselyyn kommenttisi liittyy. Mikäli haluat antaa palautetta toimipaikan palvelusta, tehdä reklamaation tai esimerkiksi kysyä jostain tuotteesta tai palvelusta, lähetä viestisi S-kanavan kautta, niin palaute ohjautuu suoraan oikealle taholle: www.s-kanava.fi/palautelomake. Jos asiasi koskee valikoimatoiveita, toiveita S-marketin ja joidenkin Sale-myymälöiden valikoimiin liittyen voit jättää Sinuntoive -sivustolla.
